Гарантія та повернення

Гарантія на всі товари, подані в магазині складає 18 місяців. При виявленні рекламацій (пошкодженого товару), зв'яжіться з нашим менеджером для швидкого вирішення цієї проблеми.

Для цього Вам необхідно відправити нам на електронну пошту info.km.mebel@gmail.com:
  • Фото пошкоджених деталей
  • Фото етикетки (від упаковки вироби)
  • Фото схеми складання з зазначеними пошкодженими деталями.

Обов'язково зберігайте упаковку (+ етикетку) від меблів до остаточного складання! У разі необхідності заміни пошкодженого елемента на новий, виробник може вимагати повернути йому браковану деталь разом з упаковкою, в якій вона перебувала.

Гарантія на куплені меблі не поширюється, якщо:

  • Виявлено механічні пошкодження з вини замовника
  • Порушено правила і умови експлуатації меблів
  • Виріб вже було зібрано покупцем

При отриманні замовлення кур'єр повинен видати замовнику накладну. Замовник зобов'язаний перевірити по накладній кількість пачок, дзеркал, скла, фурнітури, після чого перевірити цілісність пачок, скла і дзеркал!

Виконання претензій по гарантії здійснюється в терміни, встановлені законодавством України.

Дані умови не обмежують законних прав споживача, наданих йому чинним законодавством України. Компанія здійснює свою діяльність відповідно до чинного законодавства України, зокрема, Законом України «Про захист прав споживачів» в редакції від 15 грудня 1993 року № 3682-XII з наступними змінами та доповненнями та Правилами продажу товарів на замовлення та вдома у покупців ( затверджено наказом Міністерства зовнішніх економічних зв'язків і торгівлі України від 29.03.99г. №199).

Сертифікати якості продукції МФ "Комфорт меблі"